MARRIED SEHUN


OUR LOVE JUST LOVE
Jumaat, 21 Mac 2014 . 0 word(s) .

Chen melihat jam tangannya .Menunjukkan pukul 10.00 a.m . Orang ramai mula kerumun di dewan untuk majlis perkahwinannya dan Lee Shin Young .

"Chen ! tahniah ! mana bakal isteri kau ? aku tak nampak pon ?" tanya Siwon kawannya sejak sekolah . Perkahwinan yang tak di duga ini di rancang oleh ibu bapa mereka .

"Alaaa kejap lagi sampai lah tu..." Jawab Chen senyum.

sebuah kereta merchadise sampai .. kelihatan Shin Young keluar dengan muka senyum paksa.Lalu Chen menyambut tangan bakal isterinya . Chen terpesona akan kecantikan Shin Young.

Selepas majlis perkahwinan habis ...

puan lee (mak kepada shin) " Chen .. jaga Shin Young ni baik-baik ye. Omma sayang dia .Kami dah sediakan rumah untuk kamu berdua .Tinggallah kat sana .Encik Jung akan jaga rumah tu untuk kamu berdua ."

Shin Young hanya diam

"Baiklah omma .Kamsahamnida .Saya berjanji akan jaga dia baik-baik !" Jawab Chen.

"Omma saya dengan dia masuk dulu kalau ada masa datang lah ke rumah kami" Shin Young bersalaman dengan kedua ibubapanya begitu juga Chen.


selepas mereka pergi . Chen dan Shin Young mula berkemas.

"Saya taknak kongsi bilik dengan awak ! saya nak bersendirian , jangan ingat kita kahwin saya akan jadi isteri awak yang betul ? no ! saya just cintakan taemin ! jadi tolong jangan kacau hidup saya ! hidup saya , hidup saya .. hidup awak . hidup awak !"

"Saya takan paksa awak kalau awak tak rela tapi awak dah jadi tanggungjawab saya so...."

"Saya penat !selamat malam" Shin Young mentup pintu dengan kuat .

Perkahwinan ini takkan ada penghujungnya ,,,,,,,

Lee Shin Young bangun dari tidurnya apabila terbau nasi goreng .

"Awak ! makan jom ? saya dah masak dah." ajak Chen.

"Emm takpelah .. saya break kat office je .takpayah tunggu saya makan malam .saya makan dengan Taemin je" Shin Young pergi meninggalkan Chen sendirian .

"perlu ke dia tinggalkan kau makan sorang-2 !!!!" marah Siwon mendengarkan ceita Chen.

"Takpelah ,, aku tak kesah pon . Aku okey.Nanti lama-2 dia okay lah dengan aku kau takpayah risau .. risau kan bini kau nak beranak tu ."

"hahaha ! tak guna kau .. bini aku nanti ! bulan 8 ni baru bulan 3 kau nak kecoh !"

"jom teman aku pergi beli baju .. baju aku yang lama aku dah buang hehe baju aku ada sikit jee . poket tengah penuh ni."

"yelah2 jom .. "

Sesampai mereka ke sana ..

"Tak jadilah .. esok jee .. " "asal plak ? buat habis minyak kereta kau je !sengal ! aigoo .yelah2.."

TO BE CONTINUED .. KALAU ADE TERTYPO MIAN2


Thanks for reading




Older Post . Newer Post