MARRIED SEHUN


Our Love Just Love
Rabu, 26 Mac 2014 . 0 word(s) .

(mohon bayangkan lelaki ni Chen :3)
Mereka pulang ke kembali ke tempat kerja mereka .

"kau ni kenapa Chen ? cuba cerita ..." Siwon agak pening dengan rakannya itu. "takdelah .. aku..aku nampak ShinYoung makan dengan taemin. Tapi !aku tak kesah . kitorang kawin just kat atas surat je" Chen senyum .

"PABO !!" marah Siwon lalu menyambung balik "kau kan laki dia .. kau ade hak nak buat ape okay ? kau cakap lahkat dia .. dia tu dah kawin dah bersuami dah agak-2 lah ! dia bukannya anak dara lagi ! dah ada pangkat isteri !" Chen tersenyum lagi. "anii ! aku tak kesah dengansemua tu janji dia bahagia .aku suka tengok dia tersenyum !"

"awak . tak nak makan ?" tanya Chen . "Takpayah lah saya dah makan tadi takde selera tengok muka awak" pintu  bilik Shin Young ditutup dengan kuat. Chen hanya senyum .hanya senyuman yang boleh mengubat segalanya .

Perut Shin Young berbunyi . Sebenarnya dia tak makan petang lagi . Tadi lauk pauk ada kimbap , ddeokkbokki , "aduhai ! waktu ni lah kau nak berbunyi perut !" Shin Young keluar dari bilik senyap-II . jam menunjukkan pukul 2.30 pagi.Makanan DAH HABIS ! "Aigoooooooo ! kenapa lah dia buang !" Perut Shin Young merungut lagi .. kriiiukkk kriukk .

"Lapar ke ?" Shin Young yang tadi termenung terus menjerit "Yaaa ! terkejut laa !" Marah Shin Young , "Taklah mana ada lapar" kriuukkkkkkkk sekali lagi perutnya berbunyi . Shin Young menahan malu .Chen senyum . "Nak saya masakkan ramen ke ?" Shin Young menggaru kepalanya. "Errr tak pe ke kalau awak masak ?" Serba salah mula datang. "Takpe" "Lagipun awak buat apa tengah malam ni bangun ?" Tanya Shin Young. Chen mula masak ramen ."Saya nak cari air haus pulak tekak"

aarrkkk. . Shin Young sendawa besar lepas makan ramen .Muka nya mula merah, Chen senyum diikuti oleh Shin Young. "Terima kasih masakkan saya masuk tidur dulu !" SHin Young berlari ke bilik akibat malu.

Pagi-II lagi Chen sudah dapat panggilan telefon dari UNKNOWN .. "yoboseyo ? nuguyaaa ?" "annyeonghaseyo teamin imnida.boleh kita jumpa sekarang?" Chen terdiam apabila terdengar nama taemin.Dia berfikir sejenak lalu membuat keputusan . "Okay saya datang sekejap lagi." Chen melintas di depan bilik Shin Young dan terdengar 'yaa ! taemin ! angkat lah call! kenapa 2 3 hari ni dia tak angkat call !!!! erghhh !' Chen mengetuk pintu bilik Shin Young. Shin Young membuka "ada apa!" Chen senyum "saya nak pergi ,,,,," belum sempat Chen bercakap "pergi jelaah !" Shin Young menutup pintu dengan kuat.Chen senyum untuk menenangkan hatinya yang sedih.

"Hai..bangap sumnida."Chen dan Taemin bersalam menunjukkan hormat.

TO BE CONTINUED . (fanfics ni will be sad ;A;) mian kalau ade typo 'bow'


Thanks for reading




Older Post . Newer Post