MARRIED SEHUN


Our Love Just Love
Isnin, 31 Mac 2014 . 0 word(s) .

"Hai..bangap sumnida."Chen dan Taemin bersalam menunjukkan hormat."

"Ada apa nak jumpa?" tanya Chen memulakan perbualan mereka . Taemin memangdang Chen dengan pandangan tajam. "Saya tahu awak baik." Chen terperanjat mendengar kata-kata mula dari Taemin. "Jadi saya ... serahkan Shin Young dengan awak .. Saya percaya awak. I believe you so please take care of my love untill she died . i want she happy if i see she cry . i will kill you" Kata Taeimin setegasnya .Chen senyum. "Terima kasih kerana percaya saya" Taemin senyum . "Saya akan cuba bercakap perlahan-lahan dengan dia awak jangan risau lagipun saya nak ke newzealand sambung belajar jadi saya tak perlu fikir lagi tentang ni .boleh saya serahkan semua ni kat awak? " "Boleh" ringkas jawapan Chen tapi padat.

"Dia suka makan Tteokkbokki , air bubble tea perisa Taro ,, dia suka warna hitam , Dia suka sangat katcermin mata sampai kat bilik dia banyak cermin mata . beg pun .. Dia baik orangnya . Tolong lah jaga dia .." Mereka bersedia beredar dari restoran ."Thanks Taemi-ssi take a good time to rest you life . kamsahamnida !" Mereka berdua berpisah.

Rumah gelap . Lampu tak hidup .Chen risau dan mula laju keluar dari kereta . 'Aigoo ! ni yang malas nak keluar rumah malam2 ni!' Chen mengeluh .Pintu dibuka lampu dibuka.Kelihatan Shin Young duduk dalam gelap sambil menahan perut ."Yaaa ! waegeuraeyo ? Yaa ! wae ?" Air mata ShinYoung menitis . Chen mula risau . "Shin Young-ssi !! cakap lah ! jeball!" "Chen ! tolong pergi beli tuala wanita !" laa senggugut rupanya . Chen termanggu .Tuala wanita ? ini pertama kali dia dengar perkataan "TUALA WANITA" "Beoya ? tuala wanita ?apebende tu?" Chen garu kepala. "Yaaa! jangan cakap banyaklah ! palli ! beli minyak sekali !  sakit nii perut ." Chen bergegas memakai topi"arrasseo arrasseo !

"Cik ada tuala .. eerr  wanita tak ?" "Hah ? apa tak dengar?" Pemilik kedai itu menggaru kepala. "Errr tuala wanita" Jawab Chen gagap . "Oooo tu haa sana tu" Dia menunjuk ke arah sebuah lorong di dalam kedainya.

"Apasal lama sangat ? boleh mati tau saya !!!btw thanks" Shin Young bergegas ke tandas . Selapas beberapa minit Chen mendengar esakkan Shin Young. Hati tak sedap , maka Chen masuk ke dalam bilik isterinya itu. "Yaa . gwenchana ?" tanya Chen. "Aniii ,.sakit ni! Chen ! tolong urutkan pinggang saya ! sakit sangat ni" Chen menelan air liurnya . Perlahan-lahan dia menyelak baju Shin Young lalu mengurutnya . "Aigoo ! aigoo ! perlahan sikit ! sakit tau ! " Lama juga Chen mengurut pinggang isterinya .Shin Young tidur . Chen penat . Baru nak terlelap , pintu biliknya diketuk . "Chen . saya lapar laa.. " Shin Young membuat muka monyok dan mengusap perut nya .

"Cik ? ada jual tteokkbokki tak ? kalau ada tolong buat segera " "ada ada okay cik boleh tunggu ye" Chen duduk . Telefonnya berdering. -SIWON- "Hhhmm ade ape? " "Hoii! lama tak lepak .jom ah lepak ." Chen menggaru kepala "Hotak kau ! kau tengok jam pukul berapa ! 12 . 00 pagi kan ? bini kau tau lebih baik kau jaga kang tak pasal-2 perut dia meletup!" Pedas kata-kata itu. "Yaa ! tak guna kau ! yelah2 jumpa esok ! bye" Selesai panggilan tadi , tteokkbokki sampai .

... 


TO BE CONTINUED .SORRY KALAU TERTYPO >.<


Thanks for reading




Older Post . Newer Post